Szkolenie dla urzędników sądów z obszaru apelacji warszawskiej „Podnoszenie jakości obsługi interesanta”
Data szkolenia: 03 września 2014 r.
Miejsce szkolenia: Sąd Okręgowy w Warszawie
Grupa docelowa: urzędnicy sądowi, pracownicy biur obsługi interesanta, kierownicy sekretariatów, pracownicy biur podawczych z obszaru apelacji warszawskiej
Rekrutacja na szkolenia odbywa się wyłącznie poprzez Platformę Szkoleniową KSSiP - http://szkolenia.kssip.gov.pl/login
Wykładowcy
Grzegorz Tomaszewski Absolwent Szkoły Coachingu i Trenerów Biznesu Grupy TROP, akredytowanej przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne (PTP) i Akademii Umiejętności Trenerskich House of Skills. Posiada certyfikat I stopnia coacha i trenera metody Trop. Szkolenia prowadzi od ponad 10 lat, kierowane do pracowników departamentu Obsługi Klienta i kadry zarządzającej. Specjalizuje się w szkoleniach z obsługi telefonicznej, bezpośredniej i korespondencyjnej klienta, komunikacji interpersonalnej, autoprezentacji, asertywności, zarządzania czasem, kierowania zespołem przez motywację, współpracy w zespole.
Tematyka szkolenia
1. Rola stereotypów i przekonań oraz ich wpływ na jakość i profesjonalizm obsługi klienta
- Specyfika odbioru urzędnika przez klientów
- Specyfika odbioru interesantów przez obsługującego
- Wpływ wzajemnego oddziaływania przekonań na jakość obsługi
2. Struktura profesjonalnej rozmowy z klientem
3. Autoprezentacja, czyli budowanie pozytywnego wizerunku siebie i firmy w kontakcie z interesantem (elementy mowy niewerbalnej - zachowania niewłaściwe a preferowane i wzorcowe)
4. Skuteczna komunikacja, jako profilaktyka zapobiegania trudnym sytuacjom w obsłudze interesanta
5. Zasady prowadzenia rozmów telefonicznych
6. Specyficzne problemy obsługi klienta:
- Interesant z podstawą roszczeniową – asertywność w rozmowie z interesantem
- Granica między udzielaną informacją, a poradą prawną
7. Umiejętność i czytelność przekazywania decyzji sądu niekorzystnych dla stron postępowania
- Odczytywanie ukrytych komunikatów interesanta
- Świadomość siebie i własnych zachowań w kontakcie z klientem
Koordynacja z ramienia KSSiP:
- merytoryczna:
sędzia Rafał Różański
Tel. 81 440 87 25
e - mail: [email protected]
- organizacyjna:
główny specjalista Monika Wolińska
Tel. 81 440 87 22
e – mail: [email protected]