Język strony

Kontrast:

    /    

Strona główna - Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury

Główne Menu


Szkolenie dla urzędników sądów z obszaru apelacji warszawskiej „Podnoszenie jakości obsługi interesanta”

Data szkolenia: 03 września 2014 r.
Miejsce szkolenia: Sąd Okręgowy w Warszawie
Grupa docelowa: urzędnicy sądowi, pracownicy biur obsługi interesanta, kierownicy sekretariatów, pracownicy biur podawczych z obszaru apelacji warszawskiej

Rekrutacja na szkolenia odbywa się wyłącznie poprzez Platformę Szkoleniową KSSiP - http://szkolenia.kssip.gov.pl/login

 

Wykładowcy

Grzegorz Tomaszewski Absolwent Szkoły Coachingu i Trenerów Biznesu Grupy TROP, akredytowanej przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne (PTP) i Akademii Umiejętności Trenerskich House of Skills. Posiada certyfikat I stopnia coacha i trenera metody Trop. Szkolenia prowadzi od ponad 10 lat, kierowane do pracowników departamentu Obsługi Klienta i kadry zarządzającej. Specjalizuje się w szkoleniach z obsługi telefonicznej, bezpośredniej i korespondencyjnej klienta, komunikacji interpersonalnej, autoprezentacji, asertywności, zarządzania czasem, kierowania zespołem przez motywację, współpracy w zespole.

 

Tematyka szkolenia

1. Rola stereotypów i przekonań oraz ich wpływ na jakość i profesjonalizm obsługi klienta

  • Specyfika odbioru urzędnika przez klientów
  • Specyfika odbioru interesantów przez obsługującego
  • Wpływ wzajemnego oddziaływania przekonań na jakość obsługi

2. Struktura profesjonalnej rozmowy z klientem
3. Autoprezentacja, czyli budowanie pozytywnego wizerunku siebie i firmy w kontakcie z interesantem (elementy mowy niewerbalnej - zachowania niewłaściwe a preferowane i wzorcowe)
4. Skuteczna komunikacja, jako profilaktyka zapobiegania trudnym sytuacjom w obsłudze interesanta
5. Zasady prowadzenia rozmów telefonicznych
6. Specyficzne problemy obsługi klienta:

  • Interesant z podstawą roszczeniową – asertywność w rozmowie z interesantem
  • Granica między udzielaną informacją, a poradą prawną

7. Umiejętność i czytelność przekazywania decyzji sądu niekorzystnych dla stron postępowania

  • Odczytywanie ukrytych komunikatów interesanta
  • Świadomość siebie i własnych zachowań w kontakcie z klientem

 

Koordynacja z ramienia KSSiP:

- merytoryczna:

sędzia Rafał Różański

 Tel.  81 440 87 25
 e - mail: [email protected]
 

- organizacyjna:

główny specjalista Monika Wolińska
 Tel.  81 440 87 22
 e – mail: [email protected]

Data publikacji: 
2014-04-01 14:42
Data wytworzenia: 
2014-04-01 11:58
Autor treści: 
Monika
Wolińska
Ostatnia zmiana: 
2014-04-01 14:42
Autor zmiany: 
Agnieszka
Welenc