Język strony

Kontrast:

    /    

Strona główna - Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury

Główne Menu


Szkolenia dla urzędników sądów zatrudnionych w biurach obsługi interesanta z obszaru apelacji wrocławskiej, katowickiej oraz krakowskiej

Data szkolenia:    11 grudnia 2013 - 13 grudnia 2013
Miejsce szkolenia: Ośrodek Szkoleniowy w Dębem
Grupa docelowa:    Urzędnicy sądowi

 

Wykładowcy

Monika Klonowska
Od 1990 roku zajmuje się działalnością szkoleniową i doradczą w zakresie umiejętności interpersonalnych i zawodowych. Od 1992 roku współpracuje ze Szkołą Główną Handlową, prowadząc zajęcia z negocjacji, asertywności, rozwiązywania konfliktów i wystąpień publicznych w ramach menedżerskich studiów podyplomowych w Katedrze Zarządzania w Gospodarce. Autorka cyklu publikacji dotyczących metod szkolenia pracowników w miesięczniku Szkolenia (wyd. INFOR) oraz współautorka publikacji „Sprawny sąd. Zbiór dobrych praktyk”, przygotowanej przez zespół do spraw poprawy funkcjonowania sądów Stowarzyszenia Sędziów Polskich Iustitia we współpracy z Helsińską Fundacją Praw Człowieka. Prowadzi specjalistyczne szkolenia dla grup menedżerów i zespołów pracowniczych z zakresu przeciwdziałania mobbingowi. Przeszkoliła ponad 1000 osób z tego zakresu m.in. dla: Ministerstwa Gospodarki, Ministerstwa Skarbu Państwa, SHARP, Ministerstwa Rolnictwa, KCR S.A., Urzędu Marszałkowskiego Woj. Mazowieckiego. Współautorka projektu Antymobbing i dyskryminacja www.mobbingidyskryminacja.pl. Wpisana do rejestru doradców CSR w PARP.

Maria Pawłów
Absolwentka Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu i Psychologii Biznesu Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Brała udział w wielu szkoleniach z zakresu zarządzania, komunikacji i sprzedaży prowadzonych m.in. przez konsultantów Cox Group USA, CES Embassy Nowy York USA. Przygotowywała i prowadziła szkolenia z zakresu komunikacji, asertywności, obsługi klienta i interesanta, negocjacji i zarządzania zespołem oraz specjalistyczne szkolenia dla grup menedżerów i zespołów pracowniczych z zakresu przeciwdziałania mobbingowi i dyskryminacji. Przeszkoliła ponad 2000 osób w oparciu o metody warsztatowe i pracę CASE STUDY. Wybrane projekty dla: Ministerstwa Gospodarki, Ministerstwa Skarbu Państwa, Ministerstwa Rolnictwa, Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Urzędu Marszałkowskiego Woj. Mazowieckiego, Narodowej Galerii Sztuki Zachęta, SHARP i KCR S.A. Współautorka kontentu do platformy e-learningowej z zakresu przeciwdziałania mobbingowi i dyskryminacji oraz wielu publikacji w tych obszarach tematycznych. Absolwentka Szkoły Trenerów Biznesu i Coachów TROP w Warszawie. Wpisana do rejestru doradców CSR w PARP.

Tematyka szkolenia

  1. Rola stereotypów i przekonań oraz ich wpływ na jakość i profesjonalizm obsługi klienta
    • Specyfika odbioru urzędnika przez klientów
    • Specyfika odbioru interesantów przez obsługującego
    • Wpływ wzajemnego oddziaływania przekonań na jakość obsługi
  2. Struktura profesjonalnej rozmowy z klientem
  3. Autoprezentacja, czyli budowanie pozytywnego wizerunku siebie i firmy w kontakcie z interesantem (elementy mowy niewerbalnej – zachowania niewłaściwe a preferowane i wzorcowe)
  4. Skuteczna komunikacja, jako profilaktyka zapobiegania trudnym sytuacjom w obsłudze interesanta
  5. Zasady prowadzenia rozmów telefonicznych
  6. Specyficzne problemy obsługi klienta:
    • Interesant z podstawą roszczeniową – asertywność w rozmowie z interesantem
    • Granica między udzielaną informacją, a poradą prawną
  7. Umiejętność i czytelność przekazywania decyzji sądu niekorzystnych dla stron postępowania
    • Odczytywanie ukrytych komunikatów interesanta
    • Świadomość siebie i własnych zachowań w kontakcie z klientem
  8. Obsługa klienta niewidomego lub słabo widzącego oraz niesłyszącego lub słabo słyszącego.

Zajęcia prowadzone będą w formie seminarium i warsztatów.





Koordynacja merytoryczna z ramienia KSSiP:

sędzia Rafał Różański

tel. (81) 440 87 25

e-mail: [email protected]


Obsługa organizacyjna:

główny specjalista Monika Wolińska

tel. (81) 440 87 22
tel.kom.785 670 012

e-mail: [email protected]

Data publikacji: 
2013-12-05 18:35
Data wytworzenia: 
2013-12-05 18:34
Autor treści: 
Andrzej
Muszyński
Ostatnia zmiana: 
2013-12-12 18:18
Autor zmiany: 
Andrzej
Muszyński